close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל מה שאתם צריכים לדעת על דק האורן

מערכת שורשי טבת, תשעח28/12/2017

בעלי בתים משקיעים כסף ויצירתיות במטרה לטפח את החלל החיצוני. כשם שאתם משקיעים בעיצוב הפנים, כך חשובה גם מלאכת עיצוב החוץ שיכולה להפוך את הגינה שלכם לפינת חמד חמימה

תגיות:
בעלי הבתים הפרטיים זוכים ביתרון משמעותי על פני אלו המחזיקים בדירות בבנייני מגורים: החצר הפרטית הצמודה אל הבית שלהם. מאחר ומדובר על יתרון כה משמעותי, אותם בעלי בתים משקיעים כסף ויצירתיות במטרה לטפח את החלל החיצוני. כשם שאתם משקיעים בעיצוב הפנים, כך חשובה גם מלאכת עיצוב החוץ שיכולה להפוך את הגינה שלכם לפינת חמד חמימה.

עבודה של בניית דק אורן היא אחת הדרכים להפוך את השהות שלכם בגינה לנעימה יותר, מחבקת יותר ומזמינה יותר. הדק מבוסס על רצפה העשוייה מקורות של עץ. רבים תוהים מה ההבדל בין הדק ובין הפרקט, כאשר השוני ביניהם הוא שקורות העץ באמצעותן מרכיבים את הדק, הינן עבות יותר, תוך שגם המשטח של הדק מוגבה.

עבודה מקצועית, תוצאה מרהיבה
עבודה של בניית דק מעץ אורן שמורה לאנשי המקצוע המובילים ביותר. אחרי שתבחרו לבנות את הדק באמצעות עץ האורן, תתבצע העבודה באופן כזה שבו הקורות יהיו מוצמדות אחת אל השניה, אך הן נשענות על תשתית העשוייה ברזל. אלו מכם המעוניינים בנראות עדינה, אסתטית ורכה, כזו שתוכלו ליצוק עליה אלמנטים עיצוביים אחרים באמצעות ריהוט גן מרהיב - דק עץ האורן הוא התשובה בשבילכם.

מדוע רבים בוחרים דווקא בדק מעץ אורן?
היתרון הבולט ביותר של דק עץ האורן הוא כמובן הנראות הייחודית המתקבלת ממנו, אך לא רק. כשמשווים סוגים שונים של עצים, מגלים כי מחיר דק עץ אורן הינו זול הרבה יותר בהשוואה לסוגי עץ אחרים. על כן, המון אנשים שבוחרים לשלב את הדק בחצר שלהם, בוחרים בסוג זה. דק עץ האורן מעניק יתרונות רבים גם לאנשי המקצוע, שכן מדובר על עץ גמיש ורך שקל מאד לעבוד איתו, ואם לא די בכך, גם עבודת התחזוקה עבורו נחשבת פשוטה.

איך תתחזקו את דק האורן שלכם?
מאחר ומדובר על עץ אמיתי ולא על עץ סינטטי, הרי שנדרשת מכם השקעה בכל הקשור לתחזוק העץ. על כן, יש לבצע טיפולים שונים כמו חיטוי, חידוש, שימון וניקוי של העץ אחת לשישה חודשים לערך. תחילה, מומלץ לחבור לחברות מקצועיות שיבצעו את עבודת התחזוק, אך במהרה תוכלו ללמוד בעצמכם לתחזק את העץ – מה שיאפשר לכם לעשות זאת בעלות נוחה יותר ובזמנים הנוחים לכם. שימו לב כי עבודת התחזוק אינה המלצה, אלא חובה החלה עליכם אם המטרה שלכם היא לשמר את ההשקעה שלכם לטווח הארוך. תתחדשו!

למידע נוסף בנושא דקים מעץ מומלץ לבקר באתר עצי חזון אשר מספקת מכלול פתרונות בתחומי עץ ופרזול.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה